Ukupna investicija u novu proizvodnu halu, magacin repromaterijala, hladnjaču, sirupanu i fabriku vode iznosi 28,5 miliona eura
Pogon će se prostirati na površini od 6.310 metara kvadratnih
100 novih radnih mesta
Aranđelovac - 17. oktobar, 2024. godine – Kompanija Knjaz Miloš danas je zvanično obeležila realizaciju investicije u najsavremenije tehnologije, u šta je uloženo više od 28 miliona evra. Ceremoniji i obilasku novog postrojenja prisustvovali su predsednik Republike Srbije Aleksandar Vučić, generalni direktor kompanije Marko Stanković, vlasnik i izvršni predsednik kompanije Mattoni Alesandro Paskvale, ambasador Češke Republike u Srbiji Jan Bondi, ministarka privrede Adrijana Mesarović, ministar unutrašnje i spoljne trgovine Tomislav Momirović kao i v.d. direktora Razvojne agencije Srbije, Radoš Gazdić.
Investicija obuhvata proširenje kapaciteta kroz izgradnju nove proizvodne hale sa dve proizvodne linije i pratećim objektima. Izgradnja nove hale predstavlja istorijski trenutak za kompaniju Knjaz Miloš, budući da je u pitanju prvo proširenje kapaciteta nakon nekoliko decenija. Kroz ovu investiciju, sa dve nove proizvodne linije, iz kompanije Knjaz Miloš očekuju da će udvostručiti svoj proizvodni kapacitet i postati najveća punionica vode i bezalkoholnih napitaka u ovom delu Evrope.
KNJAZ MILOŠ eho tradicije - vizija budućnosti
Generalni direktor kompanije Knjaz Miloš, Mattoni 1873 za Zapadni Balkan Marko Stanković izjavio je danas na svečanosti da su na ovo čekali 25 godina i da će duplirati kapacitete.
Stanković je podsetio da je tradicija kompanije počela davne 1811. godine kada su otkriveni lekoviti izvori, industrijska proizvodnja 1964. godine.
"Danas, 60 godina kasnije, stavljamo Knjaz Miloš na mapu najvećih fabrika za proizvodnju bezalkoholnih pića u čitavoj Evropi. Izgradnjom novog proizvodnog pogona počinje vizija budućnosti naše kompanije. Sa kapacitetima od preko 700 miliona boca na 11 proizvodnih linija i najmodernijim tehnologijama mi gotovo da dupliramo naše kapacitete", istakao je Stanković.
On je naveo da je novi pogon rezultat spajanja vizije dvojice lidera, čiji imena sa ponosom nosi – direktora Miloša Stojisavljevića, koji je pre deset godina poveo transformaciju Knjaza iz proizvodnje vode u kompaniju sa kompletnim portfoliom bezalkoholnih pića, i gospodina Antonija Paskvle, predsednika Mattoni Grupe.
"Pored naših brendova, novom fabrikom stekli smo mogućnost da sa ovog mesta na tržište regiona i EU plasiramo najbolje globalne brendove kompanije PepsiCo, Pepsi, Pepsi Zero, 7up i Mirindu. Hvala kompaniji PepsiCo koja je prepoznala naše znanje i posvećenost. Zaokružujući jednu epohu, mi danas dublje puštamo naše korene i postajemo još veća kompanija za naše zaposlene, ponos lokalne zajednice i još bolji partner svojim kupcima, dobavljačima i državi", rekao je Stanković.
Istakao je da je, uz podršku subvencije Ministarstva privrede i Razvojne agencije Srbije, država dala vetar u leđa ovoj investiciji.
Vlasnik i izvršni predsednik kompanije Mattoni, Alesandro Paskvale, izjavio je da se danas proslavlja najveća investicija kompanije Knjaz Miloš i dodao da će ona postati jedna od najvećih u Evropi.
Paskvale je zahvalio Republici Srbiji na podršci koju je dala za investiciju.
Ambasador Češke u Srbiji, Jan Bondi, izjavio je da uspeh Knjaz Miloš kompanije sigurno neće izostati, jer funkcioniše po principu jedne familije.
Bondi je takođe zahvalio Republici Srbiji na podršci.
Obraćajući se na svečanoj ceremoniji, predsednik Vučić je istakao da je srećan što vidi ljude koji u srcu Šumadije rade sa mnogo entuzijazma, strasti i ljubavi prema kompaniji. Dodao je i da je srećan što je država mogla da pomogne ovu investiciju i da to pokazuje koliko je Knjaz Miloš značajan za Aranđelovac. Takođe je istakao da je za Aranđelovac i Šumadiju najvažniji i auto-put Karađorđe, te se nada će tokom leta sledeće godine početi izgradnja.
Kompanija Knjaz Miloš je među najvećim proizvođačima mineralne vode, bezalkoholnih i energetskih napitaka. Apsolutni je lider u kategoriji gaziranih voda sa svojim tradicionalnim brendom Knjaz Miloš, dok sa brendom negazirane prirodne mineralne vode Aqua viva, zauzima snažno drugo mesto na tržištu.
Na temeljima imena i tradicije duže od dva veka, kontinuiranim ulaganjem u tehnologije, stalnim inovacijama i očuvanjem visokog kvaliteta proizvoda, Knjaz Miloš potvrđuje lidersku poziciju kako na lokalnom tržištu, tako i u region.
Kompanija Knjaz Miloš je od 2019. godine deo grupacije Mattoni 1873 , jednog od najvećih proizvođača i distributera prirodne mineralne vode i bezalkoholnih pića u Centralnoj i Istočnoj Evropi sa 3.400 zaposlenih, 11 proizvodnih pogona i 39 brendova. Mattoni 1873 je ekskluzivni proizvođač i distributer PepsiCo brendova bezalkoholnih pića.
Foto: TANJUG/VLADIMIR ŠPORČIĆ