У Београду је почетком марта одржан комуникацијски тренинг за партнерске институције из Црне Горе, Босне и Херцеговине, Северне Македоније и Србије, који воде пројекат „Успостављање и промоција менторинг услуге за ММСПП у земљама Западног Балкана, фаза 2“, а који реализује Развојна агенција Србије у сарадњи са Јапанском агенцијом за међународну сарадњу (ЈICА).
Имајући у виду да је из године у годину све веће интересовање за менторинг услугу за ММСПП у земљама Западног Балкана, тренинг је имао за циљ јачање кредибилитета и имиџа услуге менторинга, а све у циљу боље промоције пројекта, веће заинтересованости корисника и неговања поверења свих страна у процесу.
Интерактивни комуникацијски тренинг водиле су Јасмина Крстић Латиновић и Цвијета Радовић, дугогодишњи новинари и менаџери за односе са јавношћу, а дизајнер Јелена Љубојевић је појаснила колико је важно увођење и поштовање стандарда у дизајну визуала. Консултант за комуникације Марко Буразор открио је који су то савети у вези са невербалном комуникацијом и говор тела на друштвеним мрежама, док је Аида Ђедовић, уредница ТВ Прве, открила како медији “виде” примере добре праксе и на који начин је најбоље привући медијску пажњу и испромовисати пројекат на прави начин.
Током интерактивног тренинга обухваћени су различити канали и форме комуникације како би се на што ефикаснији и продуктивнији начин промовисала услуга менторинг у будућности. Више речи било је о следећим темама: комуникацијски алати за традиционалне канале комуникације (телевизија, радио, штампа, интернет), односи са медијима, јавни наступи, интерна и екстерна комуникација, важност стандарда у дизајну, врсте и могућности онлине комуникације (веб сајт и друштвене мреже) као и изазови и могућности онлине оглашавања пројеката.