BEOGRAD – 28. decembar, 2018. godine - U okviru projekta „dm Inkubator“, koji kompanija dm Drogerie Markt realizuje u saradnji sa Razvojnom agencijom Srbije, USAID Projektom za konkurentnu privredu i Nacionalnim udruženjem za razvoj organske proizvodnje, odabran je 51 proizvod koji će dobiti priliku da se dodatno razvija i nađe na policama dm-a.
Projekat „dm Inkubator“ generisao je čak 704 prijavljena proizvoda od kojih je 51 prošlo prvi krug selekcije i time su ušli u dm razvojni kamp – dm inkubator. Ovaj projekat je osmišljen kako bi domaćim proizvođačima pružio priliku da svoje proizvode razviju i predstave na policama najvećeg drogerijskog lanca u Evropi.
Odabrane kompanije sa svojim proizvodima biće učesnici prvog dm Inkubatora u Srbiji, koji će u periodu od 01. februara do 30. aprila 2019. godine zajedno sa svojim mentorima i akreditovanim ekspertima proći kroz sve segmente razvoja jednog proizvoda. Neki od segmenata obuke dm kampa pre odabira finalista, koji će svoje proizvode plasirati na policama svih dm drogerija širom zemlje, su savetovanja i mentoring dobavljača na teme redizajna ambalaže, primene najsavremenijih brend strategija razvoja proizvoda, kao i one po pitanju sastava prijavljenih proizvoda.
Tokom trajanja konkursa, od 01. oktobra do 09. decembra 2018. godine stigla je 161 prijava sa čak 704 proizvoda. Šansu da svoj proizvod dalje razvija kroz predavanja eminentnih stručnjaka i na kraju da ih plasira na dm police dobilo je 20 proizvođača iz cele Srbije sa 51 proizvodom (31 iz segmenta kozmetike za negu i lepotu i 20 iz segmenta hrane).
Projekat realizuje kompanija dm Drogerije Markt u saradnji sa Razvojnom Agencijom Srbije, USAID Projektom za konkurentnu privredu i Nacionalnim udruženjem za razvoj organske proizvodnje.
Prvi krug selekcije su proše sledeće kompanije: