Od završetka razvojne faze projekta dm Inkubator do sada lansirano je čak 79 proizvoda u asortimanu za negu i lepotu, kao i u segmentu hrane, dok je od početka prodaje dm Inkubator proizvoda prodato više od 165.000 artikala.
U saradnji sa Razvojnom agencijom Srbije (RAS), USAID Projektom za konkurentnu privredu, Nacionalnim udruženjem za razvoj organske proizvodnje Serbia Organica i Fakultetom primenjenih umetnosti, kompanija dm drogerie markt omogućila je domaćim kompanijama da plasiraju proizvode u preko 90 objekata širom Srbije.
Nakon selekcije više od 160 kompanija sa čak 704 proizvoda, izabrano je 17 domaćih proizvođača. Proizvodi odabranih kompanija razvijani su u okviru jedinstvenog projekta dm inkubator koji je podrazumevao uključivanje profesionalnih mentora, stručnjaka iz oblasti prehrane, kozmetologije, asortimana, dizajna i marketinga.
Od lansiranja dm Inkubatora do danas prodato čak 165.000 proizvoda, što govori i o tome da su kupci prepoznali inovativna rešenja i domaći kvalitet iz najrazličitijih krajeva Srbije. Kompanija dm drogerie markt, najveći drogerijski lanac u Evropi, je sprovođenjem dm inkubatora ukazala na važnost podrške i saradnje sa kompanijama u razvoju.
Iz kompanije dm poručuju da će i u narednom periodu nastaviti da pružaju podršku malim i srednjim domaćim proizvođačima, koji su ujedno bili od velikog značaja za obezbeđenje neometanog lanca snabdevanja tokom protekle izazovne godine.